poniedziałek, 16 lipca 2012

Rozdział 3

                                                          Miss Atlanty

Zbudził mnie huk dobiegający z kuchni. Niechętnie wstałam z łóżka i udałam się do łazienki.Ubrałam na siebie fioletową bluzkę,czarne jeansy, żakiecik tego samego koloru i moje ulubione buty. Zeszłam po schodach i udałam się do kuchni.
- Och, już wstałaś? - zapytała ciotka
- Tak zbudził  mnie hałas - odpowiedziałam.
- Przepraszam Cię ... , na stole masz śniadanie ja już muszę iść.
- A gdzie idziesz ?
- Do pracy, wrócę z wujkiem o 20;45. - odpowiedziała i wyszła. Podeszłam do stołu i zobaczyłam talerz a w nim mleko i płatki.  Na mojej twarzy pojawił się grymas. - Nie mają czegoś lepszego do jedzenia ?- zapytałam sama siebie i zaczęłam szperać w szafkach. Po dłuższej chwili nic nie znalazłam. Postanowiłam, że zjem na mieście, wzięłam torebkę i wyszłam z domu. Poszłam do McCormick & Schmick's Seafood Restaurant i zamówiłam danie. Gdy czekałam na jedzenie dostałam sms'a od Kariny. 
[ Dzisiaj bal w Grant Park , przyjdź poznasz moich znajomych ]. Nic jej nie odpisałam. Po chwili, kelner przyszedł i podał jedzenie. Gdy zjadłam postanowiłam pochodzić po sklepach w poszukiwaniu sukni. Udałam się do jednego z droższych sklepów w Atlancie. Od razu podeszłam do właścicielki tego sklepu. 
- Dzień dobry 
- Dzień dobry, w czym pomóc ?-zapytała starsza kobieta ok.50 lat
- Szukam jakiejś sukni na bal. - oznajmiłam. 
- A ma być to coś konkretnego ? - padło następne pytanie. 
- Myślałam o sukni z kremowego atłasu, pokryta kropkowanym tiulem, czy szyfonem, z małą niebieską satynową kokardką w talii. - odpowiedziałam bez zastanowienia. 
- Cena gra role? 
- Nie. - odpowiedziałam krótko. Kobieta udała się w stronę drzwi, które znajdowały się na końcu pomieszczenia.Otworzyła je i weszła do środka, zrobiłam to samo. Moim oczom ukazała się suknia jak z bajki. 
- Chodziło pani o coś takiego ? -zapytała właścicielka. 
- Tak właśnie o taką suknie mi chodziło. - odpowiedziałam uradowana. 
- Niestety jest droga. - oznajmiła.
- Mówiłam cena nie gra roli. Ile ? -zapytałam
- 3980 USD.

                                                               ***

[Dom wujków - 18:05]
Przygotowywałam się na bal, gdy nagle zadzwonił telefon. Odebrałam połączenie od Kariny.
-Tak.
- Cześć, pamiętaj bal zaczyna się.
- Wiem o 19:30 - przerwałam jej.
- Nie wiem czy ci mówiłam ,ale trzeba być z osobą towarzyszącą , ponieważ będą tańce...
- Wiesz ,raczej nie wspomniałaś.
- Przepraszam Cię, zapomniałam o tym. - tłumaczyła się.
- Dobra nic się nie stało. - oznajmiłam. Idę się przygotowywać - dodałam.
- Ok ,do zobaczenia.
Rozłączyłam się i tak jak powiedziałam poszłam się szykować. O 19 byłam już gotowa, ubrana w suknie ,umalowana , uczesana itp. Zamówiłam taksówkę, po piętnastu minutach przyjechała. Zawiozła mnie na czas do Grant Park. Wyszłam i udałam się do Muzeum Cyklorama, gdzie miał się zacząć bal. Ludzie zaczęli się zbierać. Nagle w tłumie zobaczyłam Karinę, podeszłam do niej.
- Hej, jestem - oznajmiłam.
- Hej, chce ci przedstawić moich znajomych. To jest Caroline , Ophelie, Dennis i Mason. Moim oczom ukazały się cztery osoby. Caroline była blondynką o krótkich blond włosach i niebieskich oczach. Ophelie ma brązowe włosy, oczy tego samego koloru i ciemniejszą karnacię. Dennis jest blondynem, a Mason ciemnowłosym chłopakiem.
- Eleanor, miło mi -przedstawiłam się. A gdzie Stefan ?
- Stefan zaraz przyjdzie - odpowiedziała. Nagle usłyszałam męski głos, za pewne burmistrza. - Zaczynamy tańce. Podeszłam do okna i patrzyłam jak ludzie dobierają się w pary i zaczynają tańczyć.
- Proszę, by ktoś był wolny - pomyślałam. Nagle zobaczyłam chudego chłopaka, w okularach. Nie był zbyt piękny. Stał po drugiej stronie sali. Moja mina mówiła sama za siebie "Gorzej to być nie może ". Obróciłam się w drugą stronę moim oczom ukazała się twarz. Była to twarz Ivana, dzielił nas milimetry, szybko się odsunęłam.
- Zatańczysz ? - zapytał. Miałam do wyboru jakiegoś nieznajomego palanta w okularkach, albo znajomego, który się do mnie podwala.
- Oczywiście - powiedziałam z niechęcią. Zaczęliśmy tańczyć, nie było aż tak źle. Gdy piosenka się skończyła, podziękowałam za taniec i odeszłam od niego.  Nagle usłyszałam czyjś głos - ładnie wyglądasz. Uśmiech pojawił mi się na twarzy, powoli odwróciłam się w stronę skąd dobiegał głos.
-Stefan, ty też ładnie wyglądasz - oznajmiłam. 
-Za..- nie dokończył  ponieważ przerwała mu Karina, która szła w naszą stronę.
- Idziemy.
-Gdzie ? - zapytałam z ciekawością.
- A to już niespodzianka. - odpowiedziała. Ja i Stefan popatrzyliśmy się na siebie.
-No szybko , Ivan czeka już w aucie ..

_________________________________________________________________________________
Od MK : No i pojawił się 3 rozdział myślę ,że się spodoba. Przepraszam ,że taki długi. Jak widzicie pojawiły się 4 nowe osoby, będą one dodane w zakładce 'Bohaterowie' już za niedługo.
Myślę ,że wyrazicie swoją opinię ^^ 
I pytanie ode mnie, podobają się dwie nowe piosenki ?




20 komentarzy:

  1. Jeśli uważasz, że ta notka jest długa to zobacz u mnie, jakie są. Dlaczego przepraszasz? Właśnie o to chodzi by były długie. Fajnie się czytało. A co do piosenek. 4 lepsza od 3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział jest boski i w ogóle nie wiem co pisać.
    Czekam na następny.
    Zapraszam do mnie : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty bloog! Czekam nn rozdział! Dodawaj!
    PS zapraszam do mnie http://take-me-to-wonderland-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ktoś wyżej wgl czytał? ;D
    Mniejsza.
    Droga była ta suknia ;o Mam nadzieję, że warta ceny. Ciekawe gdzie pojadą ;p
    Rozdział wcale nie jest długi, właśnie krótki. Poczytałabym jeszcze :D
    Fajne piosenki, jest klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział <3


    Czekam na więcej;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwaga Spam!!
    (autorka z góry przeprasza za niego)
    „Elizabeth Malloren jest z pozoru zwyczajną dziewczyną wychowaną w Mystic Falls. Jako jedna z niewielu ma wspaniale udane życie i mężczyznę, którego kocha. Wszystko się jednak zmienia, gdy w jej życiu pojawiają się Katherine Pierce i Klaus. Elizabeth z dnia na dzień przestaje istnieć dla przyjaciół i ukochanego. Załamana przyłącza się do Klausa wierząc, że uda się jej z czasem złamać klątwę. Mija kilka lat. Elizabeth nawiedza porażająca wizja tego, co może się wydarzyć w Mystic Falls za sprawą Klausa. Wiedząc czym ryzykuje udaje się do Mystic Falls chcąc uratować wszystkich i odnaleźć własną przeszłość. Niespodziewanie staje przed szansą odzyskania miłości ukochanego mężczyzny. Czy ktoś stanie jej na drodze? Czy miłość okaże się silniejsza niż rzucona klątwa? Jeśli chcesz wiedzieć to zapraszam na niecodzienną historię opartą na podstawię „Pamiętników wampirów” na adres” www.granica--milosci.blog.onet.pl. Ta historia na pewno Cię wciągnie.
    P.s.: zostaw swój adres jeśli chcesz być powiadamiana/y o nowych notkach pozostaw adres bloga. Jeśli Twoja historia mi się spodoba na pewno będę ją komentować na bieżąco. Jeszcze raz z góry przepraszam za spam i życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mógł być dłuższy, trochę się zatraciłam, jeszcze poczytałabym z przyjemnością:) Świetny rozdział, czekam na nn ;) Pozdrawiam ;*
    http://beginning-of-the-endd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze zapomniałam napisać, że te piosenki, bardzomi się podobają, mogłabyś podoć tytuły? :D

      U mnie nowy rozdział, jak byś chciała poczytać:) http://beginning-of-the-endd.blogspot.com/

      Usuń
  8. świetnie :D

    http://friendshiploveandother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ;D Ciekawa jestem 4 rozdziału. Zakończyłaś w taki sposób, że kurczę aż mnie rozwala z ciekawości ;D
    Czekam na kolejne <3 A piosenki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe opowiadanie;d takie trochę chyba tajemnicze?;>;p czekam na kolejny rozdział;d
    Mogłabyś mnie informować o nn?;p

    http://urealizbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twojego bloga. Nie mogę się doczekać następnej notki. Masz do tego talent. : D
    Zapraszam do mnie. Pojawiła się nowa notka. Rozdział szósty. http://renascencee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa historia. Dodaję do ulubionych. ; ) Mam też dla ciebie pewną propozycję, ale to już bym chciała załatwić prywatnie. Zapraszam na wypalona-gwiazda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To opowiadanie włośnie nie było długie, a szkoda. Jestem bardzo ciekawa reszty. Czekam ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe ;)
    Zapraszam do siebie : land2l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne :) Zapraszam do siebie :)

    http://beginning-of-the-eend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwaga Spam!!
    Mija 17 długich lat od pokonania Lorda Voldemorta przez Harry’ego Pottera.
    Hermiona Granger dzisiaj Weasley wciąż poszukuje swojej zaginionej córki, którą straciła przez okrutnego czarnoksiężnika.
    W dodatku sama musi uporać się z bolesną dla niej przeszłością i stratą ukochanego mężczyzny Dracona Malfoya a także nieudanym małżeństwem.
    W tym samym czasie młodziutka Megan Rayan dostaje się do Hogwartu i całe jej poukładane życie zmienia się w chwili, gdy Tiara Przydziału niespodziewanie przydziela ją do Gryfindoru, podczas, gdy jej rodzina od pokoleń była w Slitherinie.
    W dodatku w jej życiu pojawia się tajemniczy Alec, który niespodziewanie podbija jej serce a najlepszy przyjaciel Nick Weasley wyznaje jej miłość.
    Młoda dziewczyna musi borykać się z problemami przyszłości oraz przeszłości a gdy na świat wychodzą mroczne tajemnice jej rodziny nic nie jest takie jakie się zdawało.
    Chcecie wiedzieć jak znani bohaterowie poradzą sobie w dorosłym życiu?
    Jak potoczą się losy ich potomstwa?
    Jeśli na wszystkie pytanie jesteście na tak to zapraszam na trzecią odsłonę „Nieśmiertelnej miłości” pt: „Dziedziczka przeznaczenia” gdzie przyszłość przeplata się z przeszłością.
    Zapraszam serdecznie na : http://niesmiertelne-serca.blogspot.com
    Autorka z góry przeprasza za Spam. Jeśli Cię to uraziło to po prostu zignoruj. Jeśli nie wejdź i zapoznaj się z historią.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, bardzo mi się podoba : * zapraszam do siebie : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. <3